Reklamacje
Reklamacje produktowe
W przypadku reklamacji z tytułu uszkodzenia zawartości przesyłki w trakcie transportu, prosimy niezwłocznie skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu zgłoszenia faktu. W takiej sytuacji prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem protokołu szkody ( jeżeli był sporządzony) na adres mailowy: reklamacje@renzo.pl
Reklamacje z powodu uszkodzeń transportowych można składać w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki, dlatego tak ważne jest aby sprawdzić zawartość przesyłki zaraz po jej otrzymaniu.
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres e-mail: reklamacje@renzo.pl
W związku stwierdzenia wady klient ma prawo żądać od sprzedawcy:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są przez nasza firmę niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.
Reklamacje akcesoriów
W przypadku reklamacji akcesoriów nie trzeba ich demontować i odsyłać do naprawy. Aby przyspieszyć cały proces prosimy o przesłanie zdjęć wady lub uszkodzenia, bądź też nagranie krótkiego filmiku.
Wszelkie reklamacje akcesoriów są rozpatrywane po otrzymaniu zgłoszenia, a wszelkie naprawy oraz wymiany części bądź akcesoriów odbywają się w drodze wysyłki.
Nie oferujemy serwisu u klienta w domu.