Polityka zwrotów

Konsumentowi który zdecydował się na zakup naszych produktów w naszym sklepie internetowym przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni (14 dni ustawowych oraz dodatkowe 16 gwarantowane przez naszą firmę).

W tym celu prosimy złożyć oświadczenie np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@renzo.pl

Następnie zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletną zawartością, zlewozmywak oraz akcesoria muszą być nieuszkodzone oraz nie mogą nosić śladów użytkowania.

Uwaga: W przypadku zwrotu szafki łazienkowej, bądź grzejnika prosimy o dołożenie wszelkich staranności, aby produkt był solidnie zabezpieczony tak jak został on do Państwa dostarczony. Współpracujemy z wieloma producentami, dlatego bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt e-mailowy bądź telefoniczny przed wysłaniem produktu.

Odsyłając produkt prosimy pamiętać o ubezpieczeniu przesyłki na wypadek ewentualnego uszkodzenia w transporcie oraz zaznaczeniu na liście przewozowym, iż dostawa jest możliwa tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Wszelkie zwroty płatności realizowane są na podane wcześniej konto bankowe zaraz po otrzymaniu i sprawdzeniu odsyłanych produktów jednak nie później niż w terminie 10 dni.

Wymiana

Jeśli zakupiony produkt w naszym sklepie nie spełnia oczekiwań, a produkt jest nowy i nie nosi śladów użytkowania to istnieje możliwość jego wymiany na inny model. W tym celu należy skontaktować się z biurem obsługi klienta droga telefoniczna lub mailową na adres kontakt@renzo.pl

W przypadku gdy cena nowego produktu przewyższy kwotę zakupu, należy uiścić dopłatę wraz z kosztami wysyłki na konto bankowe.

W przypadku gdy cena nowego produktu jest niższa, odejmujemy od różnicy koszty wysyłki, a ewentualną resztę zwracamy na konto bankowe.